andesign

Alla inlägg under april 2013

Av Nikki & Annette Hansson - 30 april 2013 18:49

När jag var i Göteborg på mässan så gick jag in i Kingslands dressage collection monter och hittade denna ursnygga kavajen, är helt kääääär! Har för mig att den ligger runt 4200 kr och hade sån underbar passform, har aldrig provat en kavaj som sitter så bra som den gör!! Önskar mig den i studentpresent   


     

Älskar de snygga detaljerna!!


Här ser man färgen lite bättre, på mina bilder ser den nästan lite armygrön ut..

Frackarna var ju ännu snyggare, sjukt!!


/Nikki 

Av Nikki & Annette Hansson - 30 april 2013 14:02

Startlistorna för helgens tävling i Dagstorp har kommit ut och de kommer köra två banor samtidigt så när jag rider MSVC:1 så kommer MSVA gå samtidigt på banan brevid. Nästan samma tid kommer Minna Telde rida en häst så vi kommer rida fram på samma framridning, häftigt!! Synd att vi rider nästan samtidigt för hade gärna velat kolla lite när hon rider, men jag måste ju själv fokusera haha.. Lite starstrucked.  


   


Även Mia Runesson kommer tävla med sin Barcelona och en massa andra duktiga ekipage! Hoppas jag har tid att kolla på ett par stycken.



/Nikki

Av Nikki & Annette Hansson - 30 april 2013 08:59

 


Idag blir det vila för Alex, tror det blir bra så! 


/Nikki

Av Nikki & Annette Hansson - 29 april 2013 20:21

Tyvärr har jag redan hunnit ta med schabraket och bootsen till stallet så det får bli "internetbilder" istället för live bilder. Lovar dock att ta lite bilder i veckan när jag rider med allt det nya! :)


 

Ett par lackade boots i brunt


 

Ett supersnyggt blingbling schabrak från Equiline i brunt


 

En ridjacka från Kingslands dressyrkollektion, dock skimrar den och är mörkare i verkligheten


/Nikki


Av Nikki & Annette Hansson - 29 april 2013 09:30

Såhär ser veckans schema ut för Alex:


Måndag - Dressyrtrim eller vila

Tisdag - Rida ut

Onsdag - Dressyr, rida genom alla vägar+program/vila om han inte vilade i måndags

Torsdag - Dressyr och rida ut

Fredag - Rida bommar

Lördag - Regional MSVC:1 i Dagstorp

Söndag - Skrittrunda


Även Banana ska tävla denna veckan med Michelle, en regional LB:1 i Dagstorp nu på onsdag. :)


/Nikki

Av Nikki & Annette Hansson - 28 april 2013 18:59

Sååja då var Gbg HS avklarat och jag har handlat allt det jag ville, hade hört att mässan var sämre detta året men de tyckte absolut inte jag. 


 

Köpte ett snyggt swarovski-armband som jag tänker ha runt donuten om det inte blir för mycket


     

Köpte även lite nya blingbling till donuten


   

Det bruna i bakgrunden är min nya ridjacka som jag köpte och den samt det andra jag köpte kommer jag visa imorgon!


/Nikki




Av Nikki & Annette Hansson - 27 april 2013 22:00

Sitter på restaurang med vänner och sen blir det nog lite festligheter ikväll. Har handlat superfina saker som jag kan visa imorgon om ni vill! Höjdpunkten på dagen var att se kürfinalen, så många duktiga!!

Bilderna är tagna med mobilen så lite dålig kvalité :)

/Nikki

Av Nikki & Annette Hansson - 27 april 2013 14:01

Nu är vi här :)
Kollade lite på Young Rider hoppning på morgonen. Sen serious shopping!
Nu börjar Kurfinalen.

Presentation

Bloggen drivs av Nikki och mamma Annette där de skriver om deras hästliv. Nikki tävlar sin ponny Alex bland storhästar och lillasysterns ungponny Banana Bitsch tränas inför de större klasserna.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nikki

Nikki Hansson

Hej! Jag heter Nikki Hansson och är 18, fyller 19 i april. På bloggen kan ni följa min resa som nybliven senior, fast med ponny! Det kommer bli en spännande men tuff resa.   


Ovido - Quiz & Flashcards