andesign

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Nikki & Annette Hansson - 4 april 2013 19:34

Hej! Red ut på Alex imorse men det blev mest skritt eftersom det var så hårt underlag. Kom precis hem från stallet efter lite mys och mockning;)


Kom förresten på att jag häromdan filmade när jag retades lite med Alex och drog ner grimman på näsan hihi. OBS! Det verkar vara lite strul med att få igång filmen, tryck på play och låt den ladda en stund!


 


/Nikki

Av Nikki & Annette Hansson - 4 april 2013 10:27

-Han hatar när grimman åker längre ner på mulen, så han slänger med huvudet varje gång den kasar ner för att den ska åka upp igen


-Om vi är ute i skogen och han ser en annan häst så måste han alltid visa upp sig, med svansen rätt upp, spänd som en fiolsträng, blåser jättehögt och går i passage


-Han kan inte gå på toaletten i transporten, utan han skrapar på golvet och då får man ta ut honom så att han kan göra sitt


-Tar man för lång tid på sig när man borstar honom i stallgången blir han galen, det ska gå snabbt! 


-Han hatar spö och minsta lilla jag petar honom med det sparkar han bakut och blir helt galen


/Nikki

Presentation

Bloggen drivs av Nikki och mamma Annette där de skriver om deras hästliv. Nikki tävlar sin ponny Alex bland storhästar och lillasysterns ungponny Banana Bitsch tränas inför de större klasserna.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nikki

Nikki Hansson

Hej! Jag heter Nikki Hansson och är 18, fyller 19 i april. På bloggen kan ni följa min resa som nybliven senior, fast med ponny! Det kommer bli en spännande men tuff resa.   


Ovido - Quiz & Flashcards