andesign

Alla inlägg under maj 2013

Av Nikki & Annette Hansson - 31 maj 2013 15:32

Sorry för att det är mycket icke-hästrelaterade inlägg & bilder just nu, men kände att jag var tvungen att dela med mig till er ändå. Igår var det som sagt balen för hela Helsingborg + närliggande komuner, vi samlades för på sundstorget för att ta bilder osv. Sedan åkte vi alla till Sundspärlan för middag och för att sedan avsluta kvällen nere på The Tivoli. Blev ingen jättelång natt för mig då jag tog mig hem vid halv 4 eftersom jag är helt slut efter studentresan.. ;) Men idag har jag sovit ut någorlunda och ikväll blir det en lugn kväll med kvalitetstid i stallet istället! 


Det kommer bli rätt mycket student inlägg nu eftersom jag tar studenten och inläggen kommer kanske inte vara lika bra som dom var förut, ber om förlåtelse för detta i förväg! Hoppas ni förstår. :) Här kommer iallafall lite bilder från igår:


                 


/Nikki

Av Nikki & Annette Hansson - 31 maj 2013 11:02

Härligt men en liten baksida är flugor och knott så hästarna är fullt inpackade idag :)

Av Nikki & Annette Hansson - 30 maj 2013 15:01

Hela dagen har gått åt balförberedelser, skriver mer imorgon!

/Nikki

Av Nikki & Annette Hansson - 29 maj 2013 23:27

Så mysigt att få träffa min fina vän igen och det firades med en uteritt med två tjejer i stallet. Längtar efter att få rida ett härligt dressyrpass i paddocken!

Alex tyckte det var så kul att rida ut, han bockade och sparkade bakut. Han älskar verkligen skogen!

/Nikki

Av Nikki & Annette Hansson - 29 maj 2013 10:56

Nu är jag hemma i Sverige igen efter en underbar vecka i Spanien med mina kompisar! Har haft det sjukt bra, vi var ju tre stycken som åkte ner där men hade en del kompisar där nere + att två andra kompisar kom ner i lördes så vi har haft det riktigt roligt! Vi har haft rätt mycket sol så jag är hyffsat brun inför balen som är imorgon, känns bra. Har shoppat en del men mest bara haft det riktigt roligt med mina vänner, så välbehövligt efter 13 år i skolan och detta har varit det perfekta avslutet. 


Längtar efter att få träffa min Alex   och längtar efter att få rida igen! Blir så taggad och motiverad när jag varit borta från ridningen ett tag och jag tror att en liten semester för oss båda har gjort oss gott. Nu är det dags med trimm igen då det snart är final i lag DM. 


/Nikki

Av Nikki & Annette Hansson - 28 maj 2013 14:51

Så gott!! Så skönt det ska bli att komma hem och rida igen så onyttigt vi ätit här nere.. Haha!

Skulle vara sol idag men var helt molnigt :( hemma vid 2 inatt. Hörs imorgon!

/Nikki

Av Nikki & Annette Hansson - 27 maj 2013 23:20

Tjeenare!! Internet har inte fungerat på rummet så har inte kunnat skriva och sen har jag jag haft lite fullt upp.:)

Sitter på en mysig restaurang och dricker mojito, sista kvällen innan vi åker hem imorgon! Har haft en riktigt bra resa, med en massa nya minnen jag aldrig kommer glömma! Perfekta avslutet innan studenten.

/Nikki

Av Nikki & Annette Hansson - 27 maj 2013 14:30

Behöver du hjälp härinne?

Presentation

Bloggen drivs av Nikki och mamma Annette där de skriver om deras hästliv. Nikki tävlar sin ponny Alex bland storhästar och lillasysterns ungponny Banana Bitsch tränas inför de större klasserna.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nikki

Nikki Hansson

Hej! Jag heter Nikki Hansson och är 18, fyller 19 i april. På bloggen kan ni följa min resa som nybliven senior, fast med ponny! Det kommer bli en spännande men tuff resa.   


Ovido - Quiz & Flashcards