andesign

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Nikki & Annette Hansson - 11 maj 2013 18:26

I eftermiddag så skyndar vi oss för Michelle och Banana ska åka till Dagstorp och träna för Maria då hon är lite stökig just nu. Banana krångar vid lastningen så det blir lite snävt med tiden, i alla fall när hästen är lastad och vi ska sticka iväg så ser vi att det är punktering på ett däck på transporten! Riktigt tröttsamt det är bara att lasta ut och ringa återbud. Suck!

 

Bild från Ribban i tisdags.   /Annette

Av Nikki & Annette Hansson - 11 maj 2013 13:52

Jag har pluggat hela förmiddagen och tänkte bege mig till stallet i eftermiddag och rida ut. Men, det ser rätt grått ut sp hoppas inte det börjar regna. :( Känner verkligen för att köra ett riktigt konditionspass i skogen och låta Alex få sträcka på sig ordentligt. Han älskar det! 


/Nikki

Presentation

Bloggen drivs av Nikki och mamma Annette där de skriver om deras hästliv. Nikki tävlar sin ponny Alex bland storhästar och lillasysterns ungponny Banana Bitsch tränas inför de större klasserna.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nikki

Nikki Hansson

Hej! Jag heter Nikki Hansson och är 18, fyller 19 i april. På bloggen kan ni följa min resa som nybliven senior, fast med ponny! Det kommer bli en spännande men tuff resa.   


Ovido - Quiz & Flashcards