andesign

Alla inlägg den 11 april 2013

Av Nikki & Annette Hansson - 11 april 2013 13:52

Nu är det verkligen inte långt kvar till både min födelsedag och GBG HORSESHOW!! Höjdpunkterna på hela våren ju!! Förutom att jag tar studenten i juni (fast det är ju på sommaren, eller?..)!!   Jag skrev ju för någon månad sen en handlelista och man kan ju säga att den är uppdaterad hehe.. Så, här kommer min uppdaterade handlelista inför Gbg Hs, fast det beror på om jag får lite bidrag när jag fyller år eller inte. Men detta önskar jag att inhandla:


-Königs Sir Lack med swarovski stenar

 

-En ny snygg nosgrimma, kanske i lack eller något

-Ridbyxor + övriga ridkläder

-Nya roliga dekorationer till min tävlingsfrisyr

-Lindor

-Ludd benskydd, vita

-Swarovski pannband

-Ny lädergrimma till Alex eftersom den han har nu är helt sönderriven efter att Alex fick för sig att klia sig på väggen med sin lackade grimma.. Inte bra! 


Nu står det helt stilla i huvudet, men man kommer ju hitta massa andra snygga saker när man väl är där! Ska ni dit? Vad ska ni isåfall handla?


/Nikki

Av Nikki & Annette Hansson - 11 april 2013 09:45

Vilken tur att jag red ut igår för idag är det helt grått på himlen och snart öppnar den nog sig.. Kallt som tusan är det också så det blir ingen skinnjacka på idag utan min gode vän vinterjackan! Är glad att vi har ett så pass stort ridhus (99 m långt med läktare) för idag kommer det nog inte bara vara jag i ridhuset. ;)


Ska verkligen försöka blogga ordentligt de kommande dagarna men har så mycket i skolan just nu och jag vill bara att detta ska vara över!! Filosofi provet verkade ändå gå bra igår så vi får hoppas på det bästa och tagga om till Historia B prov och spanska prov nästa vecka. Nu ska jag ner till skolan en timme tidigare för att jobba med vårt Geografi-projekt.


Ha det bra så hörs vi senare!


/Nikki

Presentation

Bloggen drivs av Nikki och mamma Annette där de skriver om deras hästliv. Nikki tävlar sin ponny Alex bland storhästar och lillasysterns ungponny Banana Bitsch tränas inför de större klasserna.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nikki

Nikki Hansson

Hej! Jag heter Nikki Hansson och är 18, fyller 19 i april. På bloggen kan ni följa min resa som nybliven senior, fast med ponny! Det kommer bli en spännande men tuff resa.   


Ovido - Quiz & Flashcards