andesign

Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Nikki & Annette Hansson - 11 augusti 2013 16:06

Banana och Michelle tävlade en LB:1 i Skrombergs idag. Ville att hon skulle varit ute på tävlingsplats innan SM nästa vecka. Det hade regnat kraftigt inatt så det var vattenpölar på banan. - Riktigt läskigt! Vill inte... :)
Det var bra att vi upptäckte det nu så efter ritten gick vi igenom många pölar.
Resultatet blev 67 % med fina vitsord:
"Mycket vacker ponny med stor potential och utstrålning. Var idag lite för taggad och spänd".

Av Nikki & Annette Hansson - 11 augusti 2013 14:30

..över att få käka gräs! Har lunch nu så betar honom lite eftersom han ska hem till Helsingborg på tisdag så magen inte får en chock! Det finns inte så mycket gräs i den han går i här i Hässleholm.

Idag är det annars rätt lugnt, alla hästarna vilar men jag ska träna med Alex ikväll! Ska bli kul!

Sorry för jag inte lagt upp fler bilder på stövlarna men väntar till jag kommer hem så jag kan ta riktigt bra bilder. Har endast mobilkameran här.

/Nikki

[Bild]

Presentation

Bloggen drivs av Nikki och mamma Annette där de skriver om deras hästliv. Nikki tävlar sin ponny Alex bland storhästar och lillasysterns ungponny Banana Bitsch tränas inför de större klasserna.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nikki

Nikki Hansson

Hej! Jag heter Nikki Hansson och är 18, fyller 19 i april. På bloggen kan ni följa min resa som nybliven senior, fast med ponny! Det kommer bli en spännande men tuff resa.   


Ovido - Quiz & Flashcards