andesign

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Nikki & Annette Hansson - 5 augusti 2013 19:56

Tävlade i Dagstorp igår med Alex, en regional MSV C:1. Det var riktigt varmt och helt ärligt talat var det inte bästa uppladdningen veckan eftersom jag börjat nytt jobb och så. Men trots värmen och de andra omständigheterna så skötte Alex sig men jag red rätt dock dåligt. Vägarna var väl bra men jag slarvade en del på andra saker. Däremot så fick vi till en riktigt bra öppna som belöntes med en 7a och ett enkelt byte som också fick en 7a. Enkla bytena brukar inte sitta nämligen, men träning ger resultat! 


Alex är hemma i Helsingborg fram till onsdag eftersom han ska skos då och vi vill inte byta hovslagare ifall jag inte kommer att fortsätta bo här sen. Ikväll ska Maria rida Alex så väntar på en rapport från mamma sen om hur det gick. ;) 


 

Bild från tävlingen på min finafina ponny


/Nikki

Presentation

Bloggen drivs av Nikki och mamma Annette där de skriver om deras hästliv. Nikki tävlar sin ponny Alex bland storhästar och lillasysterns ungponny Banana Bitsch tränas inför de större klasserna.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nikki

Nikki Hansson

Hej! Jag heter Nikki Hansson och är 18, fyller 19 i april. På bloggen kan ni följa min resa som nybliven senior, fast med ponny! Det kommer bli en spännande men tuff resa.   


Ovido - Quiz & Flashcards