andesign

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Nikki & Annette Hansson - 19 mars 2013 18:40

Hmm.. Den stora snöstormen alla varnat om verkar inte vilja komma..? Jag märkte iallafall inte av den speciellt mycket, visst det blåste och snöade men inte så som det skulle. Skönt! 

Red med graman i ridhuset med mål att bara få honom i en rundare och lägre form samt lösgjord och det lyckades jag med. Fortsatte med skänkelvikningarna och halt ryggning och dom blev super. Har inte så mycket mer att säga än att jag är nöjd :)


/Nikki

Av Nikki & Annette Hansson - 19 mars 2013 16:30

Alex blir just nu friserad;)


/Nikki

Av Nikki & Annette Hansson - 19 mars 2013 07:49

Något jag tycker är viktigt är mycket utevistelse i så stor hage som möjligt tillsammans med kompisar. Hästarna blir lugnare och mer harmoniska, de är gjorda för att röra på sig! Vi har våra ute oavsett väder på vintern med rätt täcke, vatten och hö. På sommaren tar vi in mitt på dagen om det blir mycket varmt och sol eftersom vi har dåligt med skugga i vår hage.

Glada pållar!   

   


/Annette



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bloggen drivs av Nikki och mamma Annette där de skriver om deras hästliv. Nikki tävlar sin ponny Alex bland storhästar och lillasysterns ungponny Banana Bitsch tränas inför de större klasserna.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nikki

Nikki Hansson

Hej! Jag heter Nikki Hansson och är 18, fyller 19 i april. På bloggen kan ni följa min resa som nybliven senior, fast med ponny! Det kommer bli en spännande men tuff resa.   


Ovido - Quiz & Flashcards